Általános szerződési feltételek
chat ONLINE CHAT
  • Recepció

    Kedves László! Köszönjük üzenetét. Az Ön által megjelölt időszakban nem áll rendelkezésre olyan szobatípus, amely minden éjszakára szabad lenne. Jelenlegi foglaltságunk alapján 2 költözéssel oldható csak meg a foglalás.

    06:33
    Szűcs László

    Érdeklődni szeretnék hogy jun.4-től 9 ig szeretnék szállást foglalni félpanzióval 2 fő részére. Van ebben az időszakban szabad szobájuk?

    19:59
    Recepció

    Kedves Horváth Éva!
    Jelenlegi információnk szerint év végére fejeződnek be a bővítési munkálatok. Egy éjszakára csak reggelivel tudnak foglalni. Elérhetőségeinken vagy honlapunkon tájékozódhat a svédasztalos étkezési lehetőségről.

    19:16
    Horváth Éva

    Üdvözlöm
    Érdeklődnék, hogy a wellnes részleg bővítésének befejezése mikorra várható, illetve, ha félpanziós ellátást szeretnék kérni, de az online szobafoglalások csak reggelit tartalmaznak,van erre lehetőség?
    Köszönöm

    19:09
    Recepció

    Kedves Bettina!
    Kérem, legyen kedves ajánlatunkért felvenni recepciónkkal a kapcsolatot telefonon, vagy emailben, Továbbá Online szobafoglalás menüre kattintva is lehetséges az árkalkuláció. Köszönjük!

    09:16
    Kissné Fábián Bettina

    Tisztelt Cím!

    Hétköznapi napokon 2éjszaka 2főre ,félpanzióval mennyibe kerülne! Standard szoba! Köszönöm.

    15:17
    Recepció

    Kedves Bebesi Krisztina!
    Megérkezett ajánlatkérése, erre válaszként küldöm Önnek ajánlatunkat e-mailben. Ezen a felületen nem áll módunkban ajánlatot készíteni.

    09:32
    Bebesi Krisztina

    Tisztelt Hölgyem/Uram!
    Nem sikerült elküldeni az ajánlatkérésemet, így gondoltam megpróbálom itt is.
    3 felnőtt és 3 gyermekkel érkeznénk 2022.07.29-2022.07.31-ig Önökhöz. 1 családi ill. egy standard szobát néztem ki, félpanzióval, Űrutazás a Bakonyb

    09:14
    Recepció

    Kedves Zoltán!
    Természetesen megkapják foglalt szobájukat. Ahogy írtam minden szobánk elérhető. A belső udvarra néző terasz, a lépcsőház is megközelíthető továbbra is. Ezzel szemben zajlik a bővítés.

    07:12
    Vendég

    Családi szobát foglaltunk önöknél, amelynek bejárata belső udvarra néző, ha le van zárva a belső udvar, akkor nem is kaphatjuk meg a foglalt szobánkat?

    Tóth Zoltán

    06:54
    Recepció

    Kedves Vendég! A mindegyik szoba megközelíthető a főépületből, a családi szobák lépcsőháza is elérhető. A belső udvar parkja, és a belső terasz nem használható. A szálloda külső parkja és minden szolgáltatása elérhető.

    06:54
    Vendég

    Tehát ezek szerint, az udvarra nem is lehet kimenni? Az udvar felőli szobát, akkor hogyan lehet megközelíteni, ami az udvarról nyílik?

    06:50
    Recepció

    Kedves Vendégünk!
    Az építkezés miatt a belső udvar le van zárva. A munkálatok az épület új szárnyán történnek, így szállóvendégeink részére nem zavaró. A hanghatásokat 100%-ig nem tudjuk kizárni.

    06:44
    Vendég

    Szép napot!

    Érdekelne, hogy a pihenést mennyire zavarja meg az építkezés? Az udvarra, azért ki lehet menni?
    Mert júni. 19-én érkezünk önökhöz!
    Valamint hogyan érhető el az 5%-os Bronz fokozat?

    Köszönöm!

    Tóth Zoltán

    06:22
    Hotel Szarvaskút Recepció

    Kedves Erdei Mihály!

    Folyamatosan haladunk előre a bővítéssel, az udvar még feltúrt állapotban, de minden bizonnyal az évben be lesz fejezve az építkezés.

    17:08
    Cancel

(0036) 30 461 1129  Online Szobafoglalás aj ut ikon jpg2 removebg preview whiteAjándékutalvány vásárlás

Mentés

Bejelentkezés  \/ 
x
x
x

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


1. A szolgáltató adatai:
Cégnév: Szarvaskút Vendégház Kft.
Székhely: 8420 Zirc-Szarvaskút 0139 hrsz
Cégjegyzékszám: 19-09-516393/4
Adószám: 12358070-2-19

2. Általános szabályok
2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató által üzemeltetett Hotel Szarvaskút**** és Kemencés Étterem által kínált szolgáltatásainak igénybevételével kapcsolatos feltételeket.
2.2. A Szolgáltató külön megállapodást köthet az általa kínált szolgáltatásokkal kapcsolatban, melynek speciális rendelkezései eltérhetnek a jelen rendelkezésektől.

3. A szerződő fél:
3.1. A szerződő fél a szolgáltató szolgáltatásait megrendelő, igénybe vevő természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság. Szerződő fél az a természetes személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe veszi. A szolgáltatást megrendelő és/vagy igénybe vevő a továbbiakban együttesen: vendég.
3.2. A szolgáltató és a vendég a - feltételek teljesülése esetén - a szükség szerint a szolgáltatási megállapodás szerződő feleivé válnak - a továbbiakban együttesen: szerződő felek.

4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
4.1. A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld 12 órán belül. Az ajánlat nem minősül szobafoglalásnak. Az ajánlat az ajánlatkészítés időpontjában aktuális foglaltsági adatok alapján készült. Az ajánlat a foglaltság változása esetén bármikor módosulhat.
4.2. A szolgáltatási szerződés a vendég által leadott megrendelés - foglalás - szolgáltató írásbeli visszaigazolásával jön létre, és ezen írásbeli visszaigazolásra tekintettel, a megrendelés - foglalás - írásban létrejött szerződésnek minősül. A szóban leadott megrendelés és/vagy megrendelés módosítás csak abban az esetben keletkeztet szerződéses kötelmet, ha azt a szolgáltató írásban visszaigazolta, a megrendelés, vagy a megrendelés módosítás szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem keletkeztet szerződéses kötelmet.
4.3. A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés visszaigazolás szerinti időre szól.
4.4. Abban az esetben, ha a vendég a határozott időtartam lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a szolgáltatást a határozott időtartam elteltéig nem kívánja igénybe venni, akkor is köteles a szolgáltatás teljes ellenértékét a szolgáltató részére megfizetni, a szolgáltató pedig jogosult a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékének követelésére. A vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott szobát a szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
4.5. A szállás-szolgáltatás igénybevételnek Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
4.6. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat.
4.7. A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a szerződő felek írásba foglalt együttes akaratával lehetséges.

5. Lemondási feltételek
5.1. Amennyiben a szálloda a foglalás visszaigazolásában más feltételt nem határozott meg, a lemondási és módosítási feltételek a következők: - Foglalását 10 nappal az érkezési dátum előttig szabadon lemondhatja vagy módosíthatja, utána fizetendő díj mértéke a foglalás összegének 50 %-a.
5.2. A Vendégnek a Szolgáltató által küldött visszaigazolás megküldéséig szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására van lehetősége.

6. Árak
6.1. A szolgáltató mindenkori árait magyar Forintban teszi közzé.
6.2. A szálloda listaárai - Rack Rate -a szálloda recepcióján kerülnek kifüggesztésre, az egyéb szolgáltatások áraival egyetemben.
6.3. A szolgáltató az árait előzetes bejelentés nélkül bármikor jogosult szabadon megváltoztatni. Az árváltozás nem érinti a korábban visszaigazolt foglalásokat, azok a visszaigazolás szerinti áron kerülnek kiszámlázásra. Azonban az árváltozás a korábban kiküldött árajánlatokat módosítja. A Vendég a szolgáltatások áráról mindig tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt a szálloda recepcióján.
6.4. A szolgáltató által közzétett árak tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jogszabályi változás esetén a többlet terheket előzetes értesítés nélkül áthárítsa a szerződő félre és/vagy a vendégre.
6.5. Az éttermi termékek, szolgáltatások étlap, itallap szerinti ára 12% szervizdíjat tartalmaz. A szobában található minibár és az uszodai minibár ára szervízdíjat nem tartalmaz.
6.6. A szolgáltató az aktuális éttermi, szállodai árait, az aktuális akcióit, kedvezményeit, és egyéb ajánlatait az általa működtetett www.hotelszarvaskut.hu weboldalon teszi közzé.

7. Fizetési feltételek
7.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére igényt tarthat a szolgáltatás igénybevétele előtt, oly módon, hogy kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás teljes ellenértéke a hitelkártyán zárolásra kerül, de a Szolgáltató ugyanakkor jogosult a szolgáltatás teljes ellenértékének megfizetését kérni az igénybevétel előtt.
7.2. A Szolgáltató a szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt. Kizárólag egyedileg létrejött megállapodás alapján van lehetősége a Vendégnek vagy a Szervezőnek utólagos fizetésre.
7.3. A Szerződő fél számláját készpénzben magyar forintban egyenlítheti ki. A Vendég jogosult a Szolgáltató által a honlapon feltüntetett SZÉP kártyával teljesíteni a szolgáltatás ellenértékét, a SZÉP kártyát kibocsátó szolgáltató feltételei szerint. A számla a magyarországi adószabályoknak megfelelően forintban kerül kiállításra.
7.4. A foglalás értékének kiegyenlítése a Szolgáltató honlapján keresztül történő online foglalás esetén alábbiakban megjelölt módokon lehetséges. A szálloda az alábbi fizetési eszközöket fogadja el:

Online bankkártyás fizetés:
SimplePay

Elfogadott bankkártyák:
Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron

Online fizetés SZÉP kártyával:
OTP Szép Kártya
MKB Szép Kártya
K&H SZÉP Kártya

8. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei Az egyéni Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check-in), és az utazás napján délelőtt 10:00 óráig (Check out) veheti igénybe. A Felek ettől eltérően külön is megállapodhatnak.

9. Háziállatok
9.1. A szolgáltató szállodájába bevihető háziállat - kutya, macska - a szálloda bizonyos szobáiban a vendég felügyeletével tartható, a közös helyiségeket a szobák megközelítésére használhatják, az egyéb helyiségeket - pl.: vendéglátó egységek, wellness és terápia - azonban nem látogathatják
9.2. Amennyiben a szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a háziállat mérete, vagy viselkedése zavarja az üzemeltetést, jogosult a háziállat fogadását megtagadni.

10. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt,
- a Vendég a szálláshely biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít,
- a Vendég fertőző betegségben szenved.

11. A Szerződő fél jogai
11.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
11.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
11.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

12. A Szerződő fél kötelezettségei
12.1. A Szerződő fél köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
12.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
12.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szállodába és vendéglátó egységeibe. A Vendég köteles a szálloda egyes meghatározott helyiségeiben a helyiség bejártában feltüntetett dresscode-nak megfelelő öltözetben tartózkodni és az egyes helyiségekben feltüntetett házirend előírásokat betartani.
12.4. A Vendég a szálloda teljes területén, valamint a szálloda 150 méteres körzetében drónt, quadrocoptert nem használhat és azzal felvételt nem készíthet a többi vendég magánszférájának védelme érdekében. A vendég a jelen pontban rögzített előírás megszegése esetén teljes körűen felel a drón által okozott kárért.

13. A Szerződő fél kártérítési felelőssége A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

14. A Szolgáltató jogai Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.

15. A Szolgáltató kötelezettsége A Szolgáltató köteles: - a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint teljesíteni. - a vendég írásos panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.
16. A Szolgáltató kártérítési felelőssége 16.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be. 16.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta. 16.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. 16.4. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges. 16.5. A vendég vagyontárgyáért, értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli. 16.6. A kártérítés mértéke a Szerződés szerinti napi szobaár összegének a tízszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb. 17. Titoktartás 17.1. A Szolgáltató a Vendég vagy a Szervező által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag az egyes Vendégek és Szervezők azonosításához, illetve a szerződés teljesítéséhez, a sikeres teljesítéshez szükséges mértékben használja fel. 17.2. A Vendég és a Szervező tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vendéggel és a Szervezővel szemben fennálló igényének érvényesítése érdekében a Vendég és a Szervező személyes adatait felhasználhatja, valamint a jogszabály által feljogosított szervek részére a Vendég és a Szervező személyes adatait átadhatja.

18. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerinti jog az irányadó és a szolgáltatás helyi szerinti hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülhessen programjainkról és aktuális ajánlatainkról!