Szolgáltatások - Hotel Szarvaskút **** Tökéletes Feltöltődés a Bakonyban
chat ONLINE CHAT
  • Vendég

    Kedves Ágota!
    A chat felület adatvédelmi okokból kicsillagozza az e--mail címet. E-mailben legyen kedves ajánlatot kérni, vagy e-mail címét elküldeni. Szíves megértését köszönjük!

    08:51
    Vendég

    atogacs****gmail.com Cseresznyés Ágota

    08:49
    Vendég

    Kedves Ágota! Kérem legyen kedves elküldeni e-mail címét, szívesen elkészítjük részletes ajánlatunkat.

    Üdvözlettel:
    Léber Erzsébet

    05:23
    Vendég

    Kedves Ágnes!
    Mi ennek a teljes költsége?
    Köszönöm

    19:25
    Bieber Ágnes

    Kedves Cseresznyés Ágota!
    Köszönjük üzenetét.
    Tisztelettel tájékoztatom, hogy december 29-től áll rendelkezésre egy darab standard 2 ágyas szobánk, melyet 3 fő részére biztosítani tudunk.
    Üdvözlettel: Bieber Ágnes, recepciós

    10:51
    Cseresznyés Ágota

    Kedves Ügyintéző!
    Szeretnék érdeklődni, hogy dec 28-jan 2 közötti időszakra lehet-e foglalni önöknél? Két felnőtt és egy 12 éves gyermek részére? A gyermek dec 30-jan 2.-a közötti időszakban lenbe velünk. Köszönöm

    10:42
    Vendég

    Kedves Anita!

    Köszönjük szépen. Asztalfoglalását rögzítettük a holnapi napra.

    14:44
    Vendég

    Kedves Erzsébet!
    Szeretnék akkor 14.30 után foglalni egy asztalt éttermükben 2 főre.
    Köszönettel: Molnárné Anita

    13:53
    Vendég

    Tisztelt Molnárné Anita!

    Hétvégi időszakban mindenképp érdemes asztalt foglaltatni. Vasárnapi napokon 12 órára és 12.30. órára tudunk felvenni asztalfoglalásokat, később 14.30 óra után.
    Üdvözlettel: léber Erzsébet

    09:24
    Vendég

    Tisztelt cím!
    Holnap szeretnénk önöknél libát enni. Szükséges asztalt foglalni? Köszönettel: Molnárné Anita

    09:11
    Vendég

    Kedves Judit!
    Éttermünk kizárólag a vendéglátás alszámlát tudja elfogadni.
    Üdvözlettel,
    Bieber Ágnes
    recepciós

    16:47
    Judit

    Kedves Ágnes!

    Éttermük elfogadja az OTP Széchenyi Pihenő Kártya szállás alszámláját?

    Köszönöm válaszát.

    16:40
    Bieber Ágnes

    Tisztelt Hajnal Eszter!
    Köszönjük szépen üzenetét.
    A köntös a szobákba érkezésre be van készítve.
    További kérdése esetén szívesen állunk rendelkezésre.
    Üdvözlettel,
    Bieber Ágnes
    recepciós

    05:19
    Hajnal Eszter

    Tisztelt Recepció!
    Szeretnék érdeklődni, hogy a szobákban van-e köntös bekészítve?
    Köszönettel:
    Hajnal Eszter

    19:17
    Bieber Ágnes

    Tisztelt Pálinger Anita!
    Köszönjük üzenetét.
    A kért időpontban szállodánk teltházas foglaltsággal rendelkezik, így a kért feltételekkel nem tudunk sajnos szobát biztosítani.
    Üdvözlettel, Bieber Ágnes

    09:45
    Cancel

(0036) 88 414 001 (0036) 30 461 1129  Online Szobafoglalás

Mentés

Bejelentkezés  \/ 
x
x
x

Gyakran Ismételt Kérdések




Hogyan tudom lefoglalni a szobát?

Akár a 06/30/461-112-es vagy a 06/88/414-001-es telefonszámon, akár a honlapon található foglalás adatlapot kitöltve és elküldve, vagy ajánlatunkra hivatkozva saját levelezőjéből a címre elküldött e-mailen keresztül.


Mikor lehet elfoglalni a szobát és mikor kell elhagyni?

A szobákat az érkezés napján 14:00-tól foglalhatja el és a távozás napján kérjük 10:00-ig szíveskedjen elhagyni azt. A szobán kívüli szolgáltatásainkat érkezés és utazás napján is korlátlanul igénybe vehetik, igény esetén csomagszobát biztosítunk. A szobákat érkezés napján 18 h-ig tartjuk, későbbi érkezését szíveskedjen előre jelezni! Köszönjük!


Mit tartalmaz a szobaár vagy csomagár általában?

A honlapon található csomagajánlatok általában szállást (a kívánt szobatípusban), félpanziót (reggeli+vacsora) vagy reggelis ellátást, a wellness részlegünk térítésmentes használatát, fürdőköpeny használatot, valamint WIFI Internet használati lehetőséget, ingyenes parkolást, fittness terem, biliárd, asztalitenisz, teniszpálya és szabadtéri játékok, valamint kerékpár használatot tartalmaz. Vannak azonban olyan kedvezményes ajánlataink, amelyek tartalmaznak extra szolgáltatásokat pl.: masszázst, szobai bekészítést, belépőjegyeket


Foglalásomhoz kell-e előleget fizetni?

A honlapon keresztül történő foglaláshoz nem szükséges előleget fizetnie. Kiemelt és ünnepi időszakokban történő foglalás esetén azonban szükséges lehet előleg fizetése. Erről minden esetben tájékoztatjuk Kedves Vendégeinket!


Tartozik-e a szobámhoz, lakosztályomhoz erkély vagy terasz? Merre néz a szobám vagy lakosztályom? Standard szobáinkhoz nem tartozik terasz és döntő többségük a szálloda saját kerthelyiségére néz. Földszinti lakosztályainkhoz saját kiskert tartozik.


Hogyan jutok a szállodához legkönnyebben tömegközlekedéssel?

Megközelítés menetrendszerinti autóbusszal: Közvetlenül a hotel előtt van buszmegálló (Zirc-Szarvaskút) mely megközelíthető: Budapest felöl: Budapest-Zirc, zirci átszállással Zirc-Lókut vagy Zirc-Bakonybél felé közlekedő menetrendszerinti járattal. Veszprém felöl: Veszprém-Zirc, zirci átszállással Zirc-Lókut vagy Zirc-Bakonybél felé közlekedő menetrendszerinti járattal.


Hol parkolhatok?

A szálloda saját parkolóval rendelkezik, melyet szállóvendégeink térítésmentesen vehetnek igénybe.


Van-e lift a szállodában?

A szálloda nem rendelkezik felvonóval.


Ébresztést kérhetek-e?

Jelezze igényét recepciónkon és a kért időpontban telefonon ébresztjük Önt.


Háziállatot hozhatok-e?

Igen. Szállodában fogadunk háziállatokat. A kisállattal érkezőknek külön szobákat alakítottunk ki, melyekben együtt élvezhetik a szállodánkban töltött napokat. Az állatbarát szobáink is a főépületben helyezkednek el, de rendelkeznek egy külön kültéri kijárattal is, így sétáltatáshoz rögtön az udvarra juthatnak. A wellness részleghez, recepcióhoz, étteremhez egy kültéri folyosón keresztül lehet átjutni a kisállatbarát szobákból. Sétáltatás után a kutyusok tappancsainak a tisztítására is van lehetőség az erre a célra kialakított fürdető helységünkben, mely közvetlenül a szobák bejárata mellett található. A szoba egy légtérben kettő különálló ággyal, és egy kinyitható kétszemélyes kanapéval van berendezve. Légkondicionált, szobaszéffel, televízióval, telefonnal, minibárral, zuhanyzós fürdőszobával, hajszárítóval felszerelt. Korlátlan WIFI szolgáltatással. Egy pótággyal vagy babaággyal bővíthetőek. A kisállatbarát szoba teljes alapterülete 30 m2. Nem dohányzó. A szobában a kisállatok mellett maximum 4 felnőtt és 1 gyermek elhelyezésére van lehetőség. A házi kedvenceikkel érkező Vendégek esetében a szobai bekészítés részét képezi az etető és itató tálka, kesztyű és tasak.


Meddig tart nyitva a wellness részleg?

Wellness részlegünk reggel 7:00-tól este 22:00-ig tart nyitva. A nyitva tartás vonatkozik minden wellness szolgáltatásunkra, beleértve a fittness terem használatát is.


Hány órától tudok reggelizni illetve vacsorázni?

A svédasztalos reggelit 8:00-10:00 között tudja elfogyasztani az étteremben. Panziós Vendégeinknek 18:00-20:30 között van lehetőségük vacsorázni.


Étterem nyitvatartása

Éttermünk a hét minden napján 12:00 -21:00 között tart nyitva.


Az étkezések menüs vagy svédasztalos rendszerben működnek?

A reggeli svédasztalos, a vacsora létszámtól függően a’la carte vagy svédasztalos formában történik.


Mekkora összeg fizetendő félpanziós felárként?

12 év felett:4.000.-Ft/fő/nap 6-12 év között: 2.000.-Ft/gyermek/nap 0-6 év között: térítésmentes


Étkezni tudok-e a szobámban?

Igen, Reggelit 8:00-10:00 h között rendelhet. Szobaszervizünk az étterem nyitvatartási idejében 12:00-tól 21:00-ig rendelkezésére áll. Étel rendelést legkésőbb 21:00 –ig tudunk felvenni. A szobaszervíz díja a kiválasztott étel/ital 50%-a.


Mozgáskorlátozottak részére van-e kialakított szoba?

Sajnos nincs.


Hogyan tudom igénybe venni a csomagárban foglalt masszázs szolgáltatást?

Érkezés napján kérjük, keresse fel a szállodánk recepcióját, ahol időpontot foglalhat masszázsra.


Babaágyat és egyéb gyermek-barát szolgáltatásokat biztosít-e a szálloda?

Igen. Korlátozott számban rendelkezésükre áll pótágy, babaágy, babakád, baby-phone, ételmelegítő, konnektorzár, babahordó vázas hátizsák, kerékpáros gyermekülés, melyekre vonatkozó igényét kérjük érkezés előtt jelezze recepciónkon.


Van internet, WIFI a szállodában?

Igen van. A szálloda a teljes területén, beleértve a szobákat is, vezeték nélküli internet hálózattal rendelkezik. Az internet használat Vendégeinknek ingyenes.


Meddig mondhatom le foglalásom költségmentesen?

A megrendelőnek a lemondást a szállodával minden esetben írásban kell közölnie. Egyéni Vendégek esetében a megrendelt szolgáltatásokat az érkezést megelőző 3 napon túl lehet lemondani kötbérfizetési kötelezettség nélkül. Abban az esetben, ha a lemondás az érkezést megelőző 3 napon belül történik (vagy no show esetén), megrendelő 1 éjszakai szállásköltségnek megfelelő kötbér megfizetésére köteles. Amennyiben a Vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg, vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó szállásköltséget megfizetni.


Mikor kell fizetni?

Általában elegendő távozáskor kiegyenlíteni a számlát.


Fizethetek-e SZÉP-kártyával?

Igen. OTP, K&H, MKB SZÉP kártyát fogadunk el. Ezek szállás, szabadidő és vendéglátás alszámláiról elszámolható minden szolgáltatásunk. Az idegenforgalmi adó nem fizethető SZÉP kártyával. Ennek mértéke 2015-ben 450.- Ft/fő/éj.


Milyen típusú bankkártyát fogad el a szálloda?

MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron kártyatípusokat fogadunk el.


Kell idegenforgalmi adót fizetnem?

Amennyiben Ön 18 év feletti, úgy igen, az idegenforgalmi adó mértéke 2014-ban 450.- Ft/fő/éj.


Hol lehet dohányozni a szállodában?

A szállodánk valamennyi szobája nem dohányzó, így a dohányzás csak az arra kijelölt helyen – belső kerti grill terasz, étterem terasz egy része, napozó terasz egy része, főbejárat előtti kijelölt dohányzó rész – engedélyezett. Tájékoztatjuk vendégeinket, hogy amennyiben a szobában dohányoznak, pótdíjként a szobaár 25%-át számoljuk fel. Kérjük, legyenek tekintettel az Önök után érkező Vendégekre! Megértésüket köszönjük!


Fürdőköpenyt vigyek?

Nem szükséges, ugyanis mi azt a létszámnak megfelelően a szobába készítjük érkezése előtt. Baba, illetve gyermek köpenyt azonban korlátozott számban és méretben tudunk biztosítani. Szíves megértését köszönjük! Vendégeink kényelme érdekében a szállodai tartózkodás idejére személyenként 1 fürdőköpenyt biztosítunk, melyet 7 naponta cserélünk. Az ezen felüli köntös csere díja 1000 Ft/köntös!


Hogyan tudok ajándékutalványt vásárolni?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot recepciónkkal e-mailben vagy telefonon, és mi rögzítjük igényét. Kollegáink elküldik Önnek e-mailben a szálloda bankszámlaszámát, melyre történő utalás után elküldjük Önnek az utalványt a kívánt formában és tartalommal.


Használhatom-e a wellness részleget úgy is, ha nincs szobafoglalásom?

Abban az esetben tudunk külsős Wellness Vendégeket fogadni, amennyiben szállodánk nem teltházas foglaltságú. Wellness belépő: 3000.-Ft/fő. Kérjük, tájékozódjon az aktuális kondíciókról recepciónkon, a 06/30/461-1129-es telefonszámon.


Légkondicionáltak-e a szobák?

Szállodánk valamennyi szobája légkondicionált, a hűtést vendégeink egyénileg szabályozhatják a szobában található távirányító segítségével.


Amennyiben kérdésére nem talált választ, készséggel állunk rendelkezésére, lépjen kapcsolatba velünk!

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülhessen programjainkról és aktuális ajánlatainkról!